Reklamačný asistent - Packeta

Reklamačný asistent s Packetou

Ak Vám produkt zakúpený u nás z nejakého dôvodu nevyhovuje alebo máte strach či Vám sadne veľkosť, už nemusíte mať obavy. 
V prípade potreby máme pre vás jednoduchý spôsob vrátenia tovaru na naše náklady.

AKO TO FUNGUJE?

  • ZAKÚPTE SI AKÝKOĽVEK PRODUKT V NAŠOM ESHOPE.

    Zásielku Vám doručíme Vami zvoleným prepravcom.
  • TOVAR SI VYSKÚŠATE A ROZHODNETE SA. 

    Na rozhodnutie či tovar chcete vymeniť alebo vrátiť máte 30 dní.  
  • TOVAR NEVYHOVUJE?

    Zabalený produkt stačí priniesť na výdajné miesto Packety. Na balík stačí nalepiť vytlačený reklamačný štítok, ktorý vám prišiel na e-mail s faktúrou, prípadne požiadajte personál na výdajnom mieste a ochotne vám ho vytlačia **
  • HOTOVO!

    Služba reklamačný asistent s Packetou je úplne zadarmo. Vašu reklamáciu / vrátenie spracujeme a peniaze vám vrátime na účet.

 

Vrátenie zdarma platí iba pri vrátení cez službu Packety. Pri využití iného spôsobu vrátenia hradíte dopravu späť vy.
** Ak nemáte možnosť vytlačiť si reklamačný štítok, v pobočke Packety vám ho radi vytlačia.